Fotografering m.m

Hon är helt otrolig våran dotter, hon ska göra precis allt som mamma gör. På mornarna när jag står o tvättar ansiktet så står hon på toastolen och gör likadant, sen vill hon också ha smink på sig så man får ju låssas ge henne. Hon hjälper mig och sopar och städar, det är så roligt. Men dammsugaren är hon fortfarande rädd för när den är i gång, annars vill hon gärna pilla på den.

Igår var det fotografering på dagis, jag hade köpt nya kläder åt gumman :) Personalen sa att allt hade gått bra, att hon inte gjort några miner, så fort jag knäpper henne ska hon ju spela allan och visa tönderna :) Igår när jag skulle hämta henne på dagis vart hon glad, brukar ju få en kram, men inte igår, hon log, sparang förbi mig och börja leka :) Sen fick jag springa och jaga henne då vi skulle gå hem. Det är ju bra men att hon trivs men jobbigt att hon inte vill gå hem =)

Igår var jag och gumman ute och gick i 3 timmar, kollade lite affären i stan och sen gick vi till Kungsmässan, gud vad snygga kläder det finns nu, men ingen idé jag köper några. Köpte dock ett par stövlar =)

I Julklapp ska jag och David köpa 2 stolar och ett bord åt henne, för hon vill ju så gärna sitta på en egen stol, då kan hon sitta o rita i sitt rum, som hon älskar.

Lillen i magen lever om som bara den, man kan tro han spelar fotboll :) Men jobbigt ibland då man ska sova för han trycker mot revbenen så det värker. Men är ju inte så länge kvar, 2 månader, det går fort.

Nu ska jag passa på o vila en stund medans gumman är på dagis =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0