Fredagsmys!


Jag och gumman var till Kungsmässan idag och köpte ett grattiskort åt David men hon var väldigt kinkig, ville gå själv då vi var på väg hem och jag lät hon göra det men hon skulle bara till ån, älskar ju vatten och jag tog hon därifrån och helt hysterisk vart hon, hon skulle inte gå, inte bäras och inte sitta i vagnen, hon skulle ligga på marken och skrika. Så jag fick bära hon en stund och sen försöka få hon i vagnen men det är inte det lättaste, fötter och ben som sprattlar och en hysterisk unge. Men där gick vi halvvägs hem och folk titta. Efter halva vägen tog jag upp hon då var hon så ledsen och då lugnade hon ner sig men jag skulle bara bära henne och hon börjar ju bli ganska tung och jag börjar få så ont i ryggen. Men efter ett tag gick hon med på att gå :) Men hon går ju inte dit man vill men men. Tror hon kommit in i nån trotsålder. Hon blir arg för ingenting och kastar leksaker och dem inte gör som hon vill, dessutom lyssnar hon inte alls på mig och David just nu. Men hon är ju inte riktigt kry från förkylningen ännu.

Farmor kommer och hämtar Olivia vid 16.00 tiden, hon ska sova över där för jag och David ska åka in till Göteborg och äta nån go middag på nån mysig restaurang. David fyller ju som sagt 25 år i morgon och han älskar ju mat, speciellt kött så det ville han ha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0