Ny vecka nya tag!

Olivia vaknade strax före 05.00 tiden i morse, vet inte om hon drömde nått men David hämtade henne till våran säng så fick hon mjölk i sin nappflaska sen somnade hon om :) Olivia väckte mig vid 8.30 =) Hon är så söt, ibland väcks man av att man får pussar på munnen och ibland får man en höger :)

Vi var och tog en promenad idag till Kungsmässan, var tvungen o lämna in min mobil, det är nått fel på den, kanske inte så konstigt så som Olivia kastar den. Den går inte å ladda, dessutom hade dem inga lånetelefoner kvar så jag är utan, ska höra om Tommy har nån gammal, för min gamla samsung funkar men funkar inte o ladda :)

Denna vecka är Olivia på dagis tis, ons o tors. Förra torsdagen skulle hon ju inte gå med mig hem hon ville stanna och leka, satt på en liten stol framför ett bord och drack "kaffe", hon satt där och hällde kaffe i kopp från kanna =)

Idag hjälpte hon mig att städa badrummet, hon skurade dörren och golven sen mitt ben =)

Nu ska jag se om hon kan somna, ligger i sitt rum och är lite arg men sover hon inte nått på dan blir hon ju så jäkla grinig.

I år ska vi fira julen i Kungsbacka bara, jag ids inte flänga fram o tillbaks, dessutom e jag höggravid. Sen blir det så mycket folk hos Anne-Lie. Kan va skönt att bara få ta det lite lungt. Mamma kommer ju ner också några dagar innan julafton.

På onsdag ska jag till Barnmorskan och lyssna på hjärtljuden, det gör man varje gång, sedan mäta magen. Han lever ju om så fruktansvärt i magen så det känns som om en fot ska komma ut genom magen ibland. Lite läskigt faktiskt. Men annars mår jag bara bra.

Var på AF förra veckan, nu ska min handledare att jag inte behöver komma på nått mer möte, han tycker inte det är nån idé. Han kör inte by the book som han säger. Skulle han det så skulle jag få springa på AF stup i kvarten plus söka jobb. Han e skitbra handledare. Har fötterna på jorden. Men han ska få en ny tjänst i november så nån annan tar över mig, så hoppas inte han kommer köra med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0