Fika tajm :)

Idag var en fika dag fast det brukar bli många sådana då man e mamma ledig.
Skulle möta upp Louise och hennes Elsa på fyren, Louise pluggar i Göteborg så vi träffas inte var och varannan dag som jag gör med Elin och Karin, men iaf, Elin och Maximus följde med till fyren för en fika. Var riktigt trevligt. Efteråt tog vi en promenad för att barnen skulle få sova.

Igår var jag Och Olivia med Karin och Leo på öppna förskolan och där blev det ju också till att fika :)) Men jag försöker att bara ta kaffe men nån gång kan jag ta en chokladboll till.

Olivia äter så himla bra nu, hon har ju alltid ätit dåligt till lunch men nu äter hon upp en hel burk och en hel burk till middag, + hela efterrätter, det är ju super bra. På Torsdag ska vi till BVC, ska få andra delen av pneumokocker vaccinet (vet inte hur det stavas). Tycker hon känns så tung nu också så ska bli kul och se vad hon väger, fast även då jag tycker hon känns tung brukar hon bara gått upp en 300 gr kanske, hehe. Sist vägde hon 6,5 eller nått sånt. Var iaf 67 cm lång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0