Mary Poppins Musikal

Igår var jag på Mary Poppins Musikalen på Operan i Göteborg. Katarina hade fixat biljetter för 40 kr var så varför inte gå? =) Elin & Martin,Tina &Tomas,Katarina & Daniel,jag o Barbro. Alltså alla hade sina pojkvänner med sig utom jag som hade svärmor med mig. Fast Katarinas mamma skulle kommit men bangade och Elins mamma hade redan varit och sett den och David ville absolut inte gå och jag vet att Barbro gillar sådant. Musikalen var jäkligt bra, har ju aldrig varit på nått sådant. Nu måste jag bara se filmen, har tyvärr inte sett den.

Från och med idag ska David vara pappa ledig varje måndag, fram till i Mars åtminstone. Efter hon fyller 1 år måste jag ju ta ut 5 dagar i veckan, nu tar jag ju bara 4 så får se hur vi gör efter hon fyllt 1. Var meningen vi skulle gått till öppna förskolan idag men vi sket i det och gick och käkade lunch på stan, har ju aldrig ätit dagens. Blir ju inte då David jobbar mån-fre. Vi gick på Kungsmässan och käkade på ett ställe som heter buffé. Först smakade jag på kycklingwoken och pizza slise, sen tacos. David han smakade på allt :)

När vi var på stan så köpte jag en jacka på CC, 200 kr för en ull kavaj, inte dåligt, så nu har jag äntligen en "fin" jacka att ha då jag har klätt upp mig :)

Olivia har det bara bra, verkar som hon sluppit förkylningen som jag och David har haft. Hon äter jättebra och busar på som bara den. Men hon ska ju dock alltid till våra kontakter, har ju barnsäkrat dem men hon ska ju dra ut dem och hon bara skrattar då vi säger till henne. hehe. Men det är bara fortsätta att säga till och ta henne därifrån.

Ringde Media Markt idag angående våran tv, på & av- stängningsknappen har ju åkt in i tv så vi kan ju inte sätta på den. Så vi kan inte dra ut kontakten så den står på stand by hela tiden. Fick inte på den här en dag så var tvungen ta en skruvmejsel för att få på den. Men det ska komma en tekniker och hämta den och vi får en låne tv så länge.

Vill bygga ett hus nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0