Farsdag :)

hmm, är ju ingen idé att försöka ge David frukost på sängen då han stiger upp flera timmar före mig :) Dessutom är det bara bökigt att sitta i sängen och äta. Olivia gav David ett bälte, ett par strumpor som det stod "I Love Dad" på och ett par jätte goa och fina tofflor som passar utmärkt till Davids morgonrock.

Till min egen lilla far skickade jag 4 trisslotter och ett kort. Hoppas han vinner några miljoner så kanske han delar dem med mig, hehe.

Köpte Guitar Hero 3 idag på Elgiganten för 749 kr, sen såg vi då vi kom hem i nya Ica Maxi bladet som börjar gälla i morgon att dem har Guitar Hero Aerosmith för 299 kr, så jag ska åka och lämna tillbaka det i morgon och köpa det på Ica Maxi istället.

Ska dessutom börja träna i morgon, har fixat mig ett kort på She Shape, så i morgon blir det Cirkelträning 30 min kl. 17.30.

Nu ska jag och David in och spela lite WoW, har precis lagt lilla gumman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0