Hmm

Var och tränade igår, coreboll, kan säga att det är nog inget för mig just nu, man gjorde mycket sittups på bollen och jag är så otränad så jag kan knappt göra sittups, väldigt mycket balans också, ska gå på det längre fram. Just nu vill jag bränna lite fett. Vill bränna fort :) Vill ju bli smal igen. Eftersom att dem har 25 minuters pass så kan man ju ta t.ex coreboll efter ett annat pass. I morgon ska jag på Mage, rumpa, lår igen för cirkelträningen var fullbokad. Brukar typ oftast vara det på torsdagar kl 17.30. Har ju tänkt och träna 3 dagar i veckan till att börja med. David tränar ju 2 dagar just nu, måndagar och onsdagar men har funderat på att gå på torsdagar också, då blir det väldigt mycket pusslande då man har en liten gumma som lägger sig vid 19-19.30. Men men, det löser sig alltid. Har träningsvärk i revbenen idag, mycket konstigt.

Idag var jag och gumman en sväng ner till Elin och Maximus och hälsade på. Jag och Elin fikade och gumman lekte, Maximus sov emellanåt :) Nu har ju Maximus gått om Olivia viktmässigt. Han vägde 6,3 och gumman 6,1. Maximus är lite yngre än Olivia, sisådär 5 månader :) En stor liten kille :)

Spelade en stund på min Death Knight, den är ju hur grym som helst juh. 

Gumman börjar bli lite "skrovlig" i underkäken så kanske det kommer några bissingar inom kort :)

Kommentarer
Postat av: zork

haha, asså du kör lich king? Hur är det då med death knight? :) O träna skallru börja oxå. Nice!

2008-11-20 @ 16:05:02
Postat av: Lindah

hehe, självklart har vi köpt wotlk :) Dk´s är ju hur grymma som helst juh :)

2008-11-21 @ 10:56:10
URL: http://familjenlindstrom.blogg.se/
Postat av: sofi

nu måste du skriva lite oftare hära hihih så man vet hur ni har det, åå mera bilder på stjärnan...kram

2008-11-25 @ 18:33:05
Postat av: sofi

fast du spelar väl ganska mycke nu när de är ganska nytt... hihih

2008-11-25 @ 18:35:48
Postat av: Lindah

hehe:) jag vet, har vart dålig på o skriva, ska ta lite bilder, jag spelar då Livvi sover, hon sover en 2-3 timmar efter frukosten o sen efter 19 på kvällen, men jag tränar 3 dar i veckan oxå :) puss o kram Sofi

2008-11-26 @ 10:40:04
URL: http://familjenlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0