Konstmässa

Ska in till Göteborg idag på konstmässa, Edit ställer ut lite tavlor och vi fick ett inbjudningskort. Ska bli kul att gå på konstmässa och få se hur det ser ut, man har ju aldrig varit på något sådant :) Nu sitter vi bara och väntar på att gumman ska vakna så vi får ge henne lite mat och sen fara iväg.

Ska försöka måla lite idag också om jag hinner så vi blir färdiga nån gång i vardagsrummet. Har fortfarande bara målat en vägg, måste fara till SO Börjesson och hämta mera färg. Vill ju hänga upp gardiner och få upp nya tavlorna, det kommer bli så himla snyggt.

Försöker att hitta ett svart vinställ som man kan hänga på väggen, hittade ett på Kungsmässan, fast det var ganska dyrt, 300-400 kr för 4 st vinflaskor så får se om man har råd att köpa det nån gång, måste ju prioritera vad man handlar numera :) Sen vill jag ju köpa en fönsterlampa till gumman, har sett en jag vill ha stående i hennes fönster, den är likadan som hennes taklampa, det skulle ju vara väldigt fint. tror dem höjt priset sen sist jag var och kollade på den, kostade lite över 300 kr nu.  369 eller nått sånt. Men måste snart köpa den så den inte försvinner ur sortimentet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0