Tränat/BVC

Jepp, ni läste rätt, jag har vart och tränat idag. Var på MLR (mage, rygg, lår) och jag kände redan då jag for från SheShape att jag hade ont i låren :) Men alla var så smidiga och själv kände man sig som en kossa. Men får väl ge det några gånger så kanske jag också blir smidig. På måndag ska jag träna cirkelträning, då går man runt på gymmet och gymmar, antar man gör ett visst antal på varje maskin :) Ska bli spännande.

Var på BVC idag också, nu väger Olivia 6125 g och är 65 cm lång, huvudomfånget är 42,1 och bukomfånget 36,8.

Var på Åhlens innan BVC för att tiden skulle gå och hittade en jättesöt tomteklänning och tomteluva som jag köpte till gumman, hon kommer bli så söt på julafton, fast söt är hon ju redan :) Hoppas bara att morfar kommer och firar jul med oss i år så han också får se hur fin hon kommer vara :) Skulle vara så trevligt, har inte firat jul med honom på några år och i år blir det gummans första jul också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0