En trevlig dag

Olivia vaknade vid 7.30 tiden men jag var sååå himla trött och jag fick faktiskt Olivia till och somna om, så vid 9.00 tiden steg vi upp :) Vid 10.30 for vi till affären för och handla lite sen gick vi till Elin och hennes lille bebis Maximus, Olivia somnade från affären så hon låg i vagnen och sov på deras altan, hade öppet altandörren så man såg Olivia hela tiden. Så vi drack lite kaffe och tjatade till kl. 14.00 ungefär sen tog vi oss en prommis runt sjukhuset och sen ner på torget en stund. Sen var det bara till och gå hem och när jag skulle säga hej då till Elin kom David precis hem. Så det var full rulle idag. Men väldigt trevligt.

Gumman brukar ju alltid krypa till vårat tidningsställ i köket och ställa sig på knä och försöka ta upp tidningar så idag så ställde hon sig först på knä och sedan på fötterna :) helt otroligt. Hon stod och höll sig i tidningsstället. Men får numera ta upp tidningsstället på köksbordet när hon ska dit jämt. Nu ska jag faktiskt hoppa i säng, känner mig trött idag och ska upp tidigt i morgon för o göra i ordning vardagsrummet för målning. Farmor kommer och hämtar Olivia så åker jag och David dit sen då vi är färdiga och äter nån god mat. Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0