Gumman kryper/Middagsmys/David 24 år

Jahapp, kan börja med att skriva att lilla gumman har ju nu en tid stått på alla fyra och bara gungat fram och tillbaka men då för nån dag sen så tog hon sina första kryp steg och nu igår kryp hon många steg, så alltså, nu har gumman börjat krypa :) Var ju på BVC i tisdags, på läkarbesök, man har ju kring halvåret ett läkarbesök. Läkaren Jessica klämde och kände och allt var bara normalt och bra. Nu väger gumman 5690 gram och är 63,5 cm lång. Säger som läkaren sa att hon växer sakta men säkert men allt ser bara ut på den fronten också. Hon är helt enkelt en liten och nätt tjej.

Igår fyllde David 24 år :D Han bjöd hit sina föräldrar, hans mormor och hans moster på fredagen men jag ringde runt till alla och sa att dem kan komma på lördag vid 13-tiden för jag tänkte överraska David med en middag på tu man hand på restaurang Tio Pepe. Så jag skaffade barnvakt åt lilla Olivia, hon var hos farmor och farfar. Vi har ju inte vart ut själv på ca 7 månader så det var bara härligt. Jag tog Heta räkor som förrätt, Fläskfilé Oskar som varmrätt och ett glas av husets röda. David tog musslor med sidfläsk som förrätt, Oxfilé som varmrätt och en cola till det. Gud vad gott det var. Sen kom Davids pappa och hämtade oss för vi drack en drink, Gin fiss (vet ej hur det stavas) innan vi gick till restaurangen, så vi kunde inte köra. Spelade lite kort i Båratorp och åt efterrätten där, kladdkaka med glass. Sen körde Tommy hem oss och gumman och jag var så trött så jag gick och la mig direkt jag kom hem vid 23.30-tiden.

Idag ska alltså Davids släktingar komma och fika, dem borde komma när som helst så det är bäst jag avslutar. hehe, nu kom Davids föräldrar.
Ha en bra helg alla!

Kommentarer
Postat av: Clara

Åh vad mysigt!! Jag glömde ringa och gratta på Davids födelsedag!! :(



Men glädjande att ni hade det mysigt!!



Puss på er!

2008-10-04 @ 22:30:01
URL: http://aggro.blogg.se/
Postat av: Lindah

Jo, det var verkligen mysigt.

Puss på dig me Clara

2008-10-05 @ 12:52:25
URL: http://familjenlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0