Premiär för Coop i KBA

Precis, idag öppnar Coop Forum och Coop Bygg i Kungsbacka och väldigt nära oss, känns kul. Så nu kan vi gå och handla om det inte är så mycket vi ska ha. Än så länge har dem inte ringt om Forden, skulle ju lämna in den igår, får väl se om man får ett telefonsamtal från dem eller deras advokat :) Idag ska David träna och jag och gumman ska väl inte göra så mycket. Får se om jag hinner byta gardiner i sovrummet, vart inte nöjd med gardinerna jag hängde upp för ett tag sen. Tycker inte dem passar in i sovrummet direkt. Jag och Barbro ska nog gå och se Mamma Mia, den går ju fortfarande och jag är himla sugen på och se den, tycker alla sett den och alla säger den är jätte bra. Barbro har ju sett den en gång men kunde tänka sig och se den igen eftersom jag vill se den och David inte är så intresserad av att se den :) Är väl kanske mer en tjej film. Tänkte jag skulle passa på att duscha medans gumman sover men har inte somnat än, jag hör henne ligga och prata där inne i sovrummet :) En fin dag är det idag iaf, solen skiner och det blåser inte så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0