Promenad

Just nu ligger gumman och sover, så när hon vaknar tänkte jag att vi skulle ta en promenad till Coop, måste köpa smör och saft sen är det ju roligt och titta vad dem har. Går man med David får man ju inte titta på saker direkt, han bara tjostar när jag vill kolla inredningssaker :) Idag fick vi en ny toastol, så fin, våran var ju så gammal och äcklig, uscha! Olivia var så nyfiken på "gubben" som bytte, skulle sitta utanför toan och kolla då han grejade. Men blev rädd då han satte igång och borrade, då ville man till mammas famn :) Annars så växer gumman och ska vara överallt, speciellt där man inte får vara, så ibland när man tar bort henne där hon inte får vara blir hon så arg så hon börjar grina :) Vem har hon de efter, morfar? =) Sol ute idag men börjar att bli ganska kallt ute, bara solen som värmer, längtar tills de kommer lite snö, men den brukar ju försvinna ganska fort. Men när vi ska till Sälen då ska Olivia få leka i snön och åka pulka :) Hoppas hon tycker det är kul annars får mamma åka själv :) Nu börjar det närma sig julklappsinköp och då är det ju de svåra, vad ska man köpa till folk?! Nu när man börjar bli så gammal är det lite pinsamt när folk frågar vad man önskar sig, hehe. Man är ju som inte så brydd nå mera men kan va bra och önska sig sånt som man tycker är tråkigt och köpa själv. Idag ska David träna, undra vad jag och gumsi ska hitta på?! Vi ska iaf ta en prommis, så går jag väl o kikar lite på grejerna på Coop. Kommer väl klia i fingrarna på mig men nu har jag inte handlat nått på länge, iaf inga kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0