Regning och trist dag i Kungsbacka

Så var det ännu en regning dag i Kungsbacka. Har inte vart ute nått idag ännu och det ser inte ut som om det blir att gå ut heller, så himla tråkigt väder. Gumman ligger just nu och sover så jag har tid att blogga lite :)
Elin som bor längst ner i min trappuppgång kom förbi på en fika med sin 3 veckor gamla Maximus. Man saknar bebis tiden lite, dem är ju så söta dem små liven. Samtidigt som det är kul då dem kan göra ljud ifrån sig och förflytta sig.
David ska träna idag från 18.00-20.00 så får se vad jag och gumman hittar på, kanske leker lite :) Till helgen ska vi börja måla i vardagsrummet, ska bli så skönt och fint då det är färdigt också. Hallen blev ju jättefin, ska bara låna Tommy så han får komma och borra upp den stora guldspegeln också. Men det får bli till helgen då han är hemma. Pratade med Lena idag och hörde hur läget var med hennes killar, fick ju en liten Ozzy i September. Mio heter storebrodern och hann har hunnit bli 5½ år, stora killen. Putsade fönstrerna i vardagsrummet för nån dag sen, sen när jag skulle börja stryka gardinerna så sa David att det är väl ingen idé om vi ska måla till helgen, kunde han inte sagt det innan jag putsade fönstrerna?! :)
Nu  åker nog Clara transbiriska järnvägen, borde vara framme i dagarna. Jag vill också ut och resa om så bara för en helg. Inte vara borta ett halvår som Clara. Bara en liten resa men det kostar ju det också och David jobbar ju. Nästa år ska vi ju iaf bila upp till Kalix/Luleå med Olivia, stannar 1-2 nätter efter vägen nånstans. Längtar faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0