½ år!

Idag den 10 September blir Olivia Elin Julia Lindström ½ år :) Måste ju självklart fira det första ½ året så Olivias Farmor, gammelmormor och gammelmoster kommer förbi och fikar. Tänk, Olivia är redan ½ år, gud vad tiden går fort men å andra sidan har hon bara levt ½ år och det är ju inte så länge om man ser det så. Men jag tycker hon har blivit så stor, lill gumman min men hon blir då bara sötare och sötare. Lägger man henne på filten på golvet är hon inom några sekunder långt utanför filten, hon rullar runt och sen har hon börjat hasa sig bakåt, inte frammåt, utan bakåt. Men enligt min mamma så började jag också att hasa mig bakåt. Kanske hon kryper snart, vem vet?!

Drömde i natt att jag, Olivia och Clara (En vän till mig och David) skulle resa till Kap Verde, vart jag fick Kap Verde ifrån är väl för att Olivias farmor och farfar ska resa dit i Januari, mamma väckte mig kl 15.00 mitt på dan och det var en lördag, Claras mamma och Clara skulle komma och hämta mig kl 15.00 och jag som inte ens hade packat. Så jag var något stressad, bara slängde kläder i väskorna och herregud vad skulle jag packa åt Olivia?! Mamma och min moster hjälpte mig att packa Olivias saker. Jag var stressad till tusen, tänkte att jag får hoppa över "frukosten" :) När jag var klar ett tag efter så hade fortfarande inte Clara och hennes mamma kommit så jag ringde Clara och frågade vart dem var men Clara hade inte ens bokat sin resa (jag hade gjort det dan innan), hmm, så Clara ringde och bokade sin resa men hon skulle resa från nån annan flygplats och hon skulle komma fram flera timmar efter mig och dessutom på natten. Sen hann jag inte komma längre för jag vaknade :) Har tänkt i flera dagar nu om att jag skulle vilja resa nånstans i höst, med David och Olivia då, hehe,  var väl därför jag drömde att vi skulle resa. Dessutom så ska snart Clara ut o resa i ½ år eller nått men med sin bror och en vän. Hur man kan drömma ibland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0