Grillkväll!

Ja precis, i kväll ska jag, David och Olivia grilla hos Olivias farmor och farfar för dem är bortresta till Skåne :) Vi var där igår tillsammans med dem och grillade då med och åt god efterrätt som jag gjort, Lindah ala kladdkaka, mums, med glass och grädde till, fast grädden kan ju uteslutas :) Spelade Gin Rummy efteråt och jag förlorade som alltid i Gin Rummy, jag fattar det inte, men jag har ju tur i kärlek iaf :) Så nu ska vi åka till Ica Maxi och handla lite för veckan och sen blir det grillning och kanske ett glas vin till maten :) Jag som tänkte putsa lillans fönster idag och byta gardiner, får se om det blir av i morgon då. För när vi kommer hem från grillningen blir det säkert och spela lite World of  Warcraft, jag och David levlar tillsammans, han en Bloodelf mage och jag en Tauren druid, är nu lvl 56 :) Så snart Outlands, hehe. Ha det så bra allihopa i helgen nu!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe det är rätt beroendeframkallade spel haha =) Har mina 2 70 å på väg med min 3e men skönt när båda spelar blir roligare att spela då, ingen som blir utanför =)...

2008-09-14 @ 17:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0