Ikea och Fotbollskväll!

Idag var det ju VM kvalet så då var man tvungen och titta, vi borde ju gjort nått mål iaf, men men, inte det. Jag såg ändå bara andra halvlek för i den första fixade jag ihop lillans förvaringslådor och satte ihop matstolen, tyckte det var intressantare än matchen :)
Tidigare idag var familjen Lindström på Ikea, jag skriver mig som om jag också tillhör familjen Lindström för nån gång kommer jag väl förhoppningsvis göra det :) eller hur David? ;) Men iaf,  vi köpte en vit Expedit bokhylla till lillans rum och 2 rosa förvaringslådor, köpte även 2 st matstolar, dom vanliga från Ikea, i vit plast. En som vi ska ha hemma och en till lillans farmor och farfar, klart dom också ville ha en :) Olivia kommer ju vara mycket där iaf. Så i morgon ska jag göra i ordning lillans rum, åh, det ska bli så kul :) Ska byta gardiner, köpte för ett tag sen ett par rosa panelgardiner till henne som jag ska sätta upp men har ännu inte hittat nån rosa rund matta, finns ju inte nånstans att få tag på! Ska ta ett kort i morgon på rummet då jag är färdig så ska ni få se vad vi åstadkommit, hennes rum är just nu typ ett förråd :) Hoppas ju att hon så småningom ska kunna sova där inne också men just nu vaknar hon ju typ 5 ggr/ natt och jag orkar inte springa in dit varje gång och hämta henne så får vänta tills hon sover hela nätterna om hon nu nån gång kommer göra det men det återstår ju att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0