Längesen jag skrev!

Det var ett tag sen man skrev men har haft fullt upp :) Kan skriva lite om vad som hänt och så. Gumman blev  förkyld i onsdags och är det fortfarande men det är betydligt bättre, hon har lite slemmig hosta kvar men hon har ändå vart pigg fast lite mera trött dock.

I Torsdags hade jag TupperWare party, så jag hade 3 kompisar här + Davids mormor och moster. Davids mamma kunde inte för hon var på teater i Göteborg. Och ena kompis kunde inte heller komma, för hennes dotter var så grinig och trött men det är ju sånt som händer. Helt plötsligt då jag satt i soffan fick jag skit ont i bakhuvudet, axlarna, nacken och ner mot ryggen, efter en timme tog jag en panodil för det vart bara värre. Men efter panodilen vart det då bättre men hade fortfarande så ont i nacken, kunde inte sova, usch, så obehagligt. Kanske man håller på att bli sjuk.

Igår Fredag var vi i Båratorp och åt kräftor/räkor men jag hade sån fruktansvärd huvudvärk så jag vilade mest hela kvällen, smakade faktiskt på en kräfta och det var inte så himla tokigt :) Åkte hem ganska tidigt p.g.a min huvudvärk, gick o la mig direkt jag kom hem, gumman vaknade några ggr i natt och bara skrek, så hon har fått sova mellan oss, hon är ju faktiskt sjuk, stackar´n, hon har vart lite hes också :( Varje gång jag vaknade i natt hade jag fortfarande huvudvärken kvar, idag har jag lite ont i halsen och hostar och har fortfarande huvudvärk men bara en molande. Hade fortfarande ont i nacken hela fredagen, lånade en värmekudde av Barbro, det var skönt.

Jag och David har målat om hallen idag, men bara grundat, får ta och måla i morgon, 2 varv :) Så Olivias gammelmormor gick ut och gick med Olivia så hann vi grunda hallen då hon kom tillbaka med henne :) I morgon ska Olivias gammelmoster gå ut och gå med henne så kan vi måla färdigt, det är jätte bra att ha olika barnvakter, oftast nån som kan ta henne, inte för att vi lämnat bort henne direkt :)
Idag ska jag och David äta Tacos, var så himla längesen, det är ju så himla gott. MUMS :)
Nu ska jag gå och vila lite och ta en huvudvärkstablett, känns som det blivit värre, hatar att ha huvudvärk, tur man inte har det så ofta. Brukar ju få migrän ibland men det är väldigt sällan, men igår hade jag ju det, tar så lång tid innan migränen försvinner, man kan som bara sova bort den. Idag har jag bara lite ont i nacken, yes, det är på väg bort men känner mig inte alls kry, känns nästan som jag har feber. Usch, vad tråkigt om man ska bli sjuk. Var ju inte så längesen jag hade en förkylning, typ 4-5 veckor sen, hmm.

Kommentarer
Postat av: Clara

Hej Lindah!

Usch för sjukdomar, men det är svårt att undvika så här års! Hösten är skitdum!!! :(

Hoppas du mår bättre nu i alla fall!

Kramar Clara

2008-10-01 @ 23:19:01
URL: http://aggro.blogg.se/
Postat av: Lindah

Jo, nu mår jag mycket bättre men har fortfarande hosta kvar, men det brukar ju ta ett tag innan den försvinner.

Kram

2008-10-04 @ 12:45:41
URL: http://familjenlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0