Själva igen...

... ja, nu har David börjat jobba idag efter 4 veckors semester. Känns tomt och väldigt tråkigt, men bra att jag och Olivia kommer tillbaka till vardagen igen.  Vi var och gick en promenad idag på förmiddagen, annars brukar jag alltid vara och gå nån gång på eftermiddagen för Olivia brukar sova till 10 - tiden men det är slut sedan några veckor tillbaka. Nu brukar hon vakna kring 7 och är vaken ett tag sen somnar hon om till 9 iaf :)
Verkar som om jag håller på att åka på förkylningen som David hade i helgen, usch så tråkigt, hoppas bara att gumman klarar sig. Hon har ännu inte varit sjuk.
Detta får bli ett kort inlägg, måste in på hemnet och kika på vad det finns för fritidshus och drömma mig bort lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0