Allt möjligt!

Idag är gumman på dagis och jag har rensat ut kläder som jag inte vill och inte kan ha mera :) Dem jag inte kan ha, har jag förstås sparat i kartonger i fall jag kommer i dem igen.

Nu sitter man ju bara och väntar på att klockan ska närma sig 14.00 så man kan hämta gumman. Trött blev jag också, ibland då hon är på dagis brukar jag vila men hinner ju tyvärr inte de nu.

Vi försöker få tag på nån syskonvagn från blocket. Då får man den 2000 kr billigare ifall. Den jag ville ha skulle nån från sthlm komma och titta på?! Måste ju haft nå ärenden ner hit annars blir det ju billigare och köpa en ny =) Den andra vagnen jag hittat är en före på, ska titta på den i eftermiddag, så får se om dem tar den, annars är den ju våran. Håll tummarna.


Kommentarer
Postat av: Lollo

Hoppas du hittar din vagn :-)

2009-10-14 @ 20:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0